Pages

2009. jan. 10.

újévi híradás

hú de régen jelentkeztem... valahogy mindig volt valami fontos, vagy olyan fáradt voltam, hogy nem volt kedvem írni. De most néhány szösszenet az elmúlt hetekről. December szokás szerint a karácsonyi rendezvények jegyében telt el, most is elég sok helyen voltam, voltak nagyon szép és persze szomorú pillanatok is. Bár őszintén szólva nem szeretem azt, hogy ennyire egy időszakra összpontosul a jótékonykodási láz, hiszen ezeknek a gyerekeknek nemcsak egy hétre van szükségük figyelemre, szeretetre.
Karácsony előtt és környékén végre sikerült mindenkivel, aki fontos nekem, találkozni. Anitával elmentünk a Budapest Bár koncertjére, jajj, milyen nagyon jó volt, hát ezek az emberek igazi örömzenélést csináltak. Ildivel meg csináltunk egy forralt boros és tócsnis esti körutat a Vörösmarty téren. Annyira jó volt most egy kicsit együttlenni a barátokkal, beszélgetni, jókat enni, na jó zabálni... Amit persze aztán folytattunk családi körben. Hát a szokásos program, nyugodt és békés szenteste és utána családi zsibongás, 10-15 fő között ingadozott a létszám olykor-olykor, csak egy kis ízelítő:


Játék, nevetés, főzés, sütés, éjszakai olvasások és a nagynéniség minden percének kiélvezése, aztán újra hozzászokni a gondolathoz, hogy korán kell kelni, elindul az új év. És elindult az új év. Nem éppen szerencsésen :-( - betegség, idegeskedés, rengeteg váratlanul jött többletmunka, sok vitás és konfliktusos helyzet, ebből eredően még több megoldatlan probléma. Na de legalább lesz mit megoldani - ezzel vigasztalom magamat.

0 megjegyzés: