Pages

2009. jan. 21.

egy kis szakma

Hétfőn megnéztem a Kékfényt






Alapjáratban nem volt rossz - és én itt a csepeli ügyre, a fk. bűnelkövetésről szóló részre gondolok, de - kérdem én - miért nem lehetett volna figyelni arra, hogy a helyes szakkifejezéseket használjuk, hogy ma már nincs gyivi, meg állami gondozás, meg állami gondozott, meg nevelőintézet??? Ja, a javítósok között voltak ismerősök :-) hát igen, kicsi ez a világ. Ugyanerre a következtetésre jutottam ma, amikor az rtf-es hallgatókkal és ppk-s kiscsoporttal elmentünk a tököli börtönbe. Néhány ismerős arc és persze nem csak az őrzők, nevelők között, hanem az elítéltek között. Hát ettől persze nem voltam túlzottan boldog... Amúgy régen sikerült ennyire nagyon jól a börtönlátogatásunk, a kezdeti bizonytalanság után csak úgy jöttek a kérdések, hozzászólások a hallgatóktól. Meg legalább Antival is találkoztam :-). Annyira szeretem ezeket az intézménylátogatásokat, mert mindig mondanak nekem is újat, pedig már eléggé régóta járok ide-oda. Jövő héten irány Váci Fegyház, aztán újra Tököl :-)

0 megjegyzés: