Pages

2010. jan. 9.

konferencia ezerrel

Jó régen jelentkeztem... Karácsonykor nagyüzemben családoztam, meg könyvet és tanulmányt írtam. Most pedig nagyban konferenciát szervezünk. Egyrészt tényleg annyira barom vagyok, hogy belevágtam és Németh Évit is magammal rángattam - így is mindig időhiánnyal küzdök, rengeteg munkánk van, másrészt azért nagyon is örülök ennek a kihívásnak. Érdekes tapasztalataim vannak a konferenciaszervezéssel. Csak néhány szösszenet: akiket felkértünk, azok közül mindenki INGYEN vállalta, nagy-nagy köszönet nekik - senkinek sem jutott eszébe, hogy megkérdezze mennyit fog kapni. Ez hihetetlen jó érzés volt, talán ez is mutatja, hogy mennyire sokan próbálnak tenni ezekért a fiatalokért. A másik érdekes dolog, amivel szembesültem a jelentkezési díj - nem gondoltam, hogy ennyire nagy nehézséget okoz 5000 forint kifizetése az intézményeknek. Úgy látszik, hogy nagyon nem a valóságban élek... Eléggé nehéz emiatt visszautasítani a kollégákat, de valahol muszáj megtenni, mert így nem fogjuk tudni kifizetni az ellátást (ebéd, papíráru, üdítő stb.), és az a tervünk, hogy a fennmaradó összeget a fogvatartottakra fogjuk fordítani (teljesen elfogyott a kézműves dolgokhoz szükséges eszközállomány, 10 éves számítógéppark van - stb.). Reméljük, hogy azért sikerülni fog, össze fog jönni a létszám, marad pénz a srácoknak és még inkább szakmailag is hasznos dolgok lesznek. Amúgy a szakmai programot és jelentkezési lapot itt tudjátok letölteni, ha véletlenül nem kaptátok volna meg tőlem már 100x a meghívót. És persze gyertek, nem lesz rossz, legalábbis remélem... Szóval izgalmas heteknek nézek elébe, remélem, hogy minden oké lesz, majd jelentkezek közben-közben. :-)

0 megjegyzés: