Pages

2009. szept. 2.

sakkozás az órákkal

na ezt csinálom már kb. 5 napja és káromkodok mint a kocsis... káosz szokás szerint, de most aztán a javából, beindultak új képzések, aminek nagyon örülök, mert gyermekvédelmis csoportok szaporodnak: lesz a tanári MA-n kétféle rendszerben tanuló csoport, meg lesz a szakvizsgás csoport. És nekik kell összehangolni az órákat sok-sok amúgyis leterhelt kollégákkal. De tényleg nagy öröm ez, szerintem ennek lesz/van haszna. Ja meg vannak az amúgyis alapjáratban meglévő óráim, ami nem kevés :-). Persze a tófk-ot nem hagytam ott, pedig nagy volt az elszántság bennem az egy évvel ezelőtti nem éppen jó hangulatú félév miatt, de aztán mégiscsak ott ragadtam. Szóval hétfőnként ott leszek, a többi napon pedig ppk orrvérzésig és néha-néha Aszód, meg Tököl és ami közbejön.
A heti 2 értekezlet után gyorsan itthon is belevágtunk egy kis munkába - szobafestés - de én tényleg nem vagyok normális... itt volt az egész nyár és most jut eszembe ezzel foglalkozni... no comment.
Dórika is iskolás lett, meg Borika bölcsis, Dani nem túl lelkesen battyogott be a 4. osztályba, Zsófi és Szabi vidáman jár óvodába, Barnika pedig Apukáját gyűri, mert Nővérem visszament dolgozni, viszont András meg otthon lesz. Nagyjából ennyi történt a családban, akiknek mondtam, hogy most jól nézzenek meg, mert ritkán leszek itthon.
A nyár utolsó napjait azért még kiélveztem én is, hihetetlen társadalmi életet éltem, és végre-végre kiolvastam egy rakat Szabó Magdát, meg egy kis Joseph Hellert. Így hát újult erővel tekinthetünk a szeptemberre :-).

0 megjegyzés: