Pages

2009. aug. 10.

hírek...

Róma gyönyörű volt, majd írok róla, de néhány cikket, hírt a tököli látogatásról gyorsan leírok:

Kokó és Ági az RTL Klubon - a nagyon kedves börtönpszichológus én vagyok :-), bár nem az vagyok, de jólesett :-)

Vincze Ottó börtönbe vonul - a TV2-n

http://www.bvop.hu/?mid=2&cikkid=874

http://www.borsonline.hu/news.php?hid=22821

Szóval, ha bárkinek ötlete és kapcsolata van híres emberekkel, aki jönne Tökölre, Aszódra, csak szóljon nekem. Rómával pedig majd fogok jönni, részletes beszámolóval. De röviden csak annyit, hogy beleszerettem Olaszországba :-).

2 megjegyzés:

Lívi írta...

Ó, Te Kedves Börtönpszichológus!
De jó ez, örülök, hogy ilyen jól sikerült az akciótok - meg a hírverés :-)
És várom a római beszámolót!
Annyiszor eszembe jutottál mostanság, nem találkozunk valamikor?
Természetesen nem szakdolgozat ügyben...khm... :-D
CSak úgy, mondjuk fagyizni egyet :-)

Unknown írta...

:-) fagyi oké, még a héten egy gyönyörű nógrádi faluba megyek, Terénybe, de utána fagyizzunk :-)