Pages

2009. júl. 31.

újabb híradás

Eltűntem ismét egy kis időre, de most már azért volt pihenés, nyaralás is :-). Volt simontornyai 3 napos Dobbantós projekt, phúú, nagyon jó volt. Egy hegy tetején egy házban isteni ellátással, diópálinkával, házi borral, jó társaságban dolgoztunk a szeptembertől élesbe menő programon. Voltunk Hajdúszoboszlón - ez meg amolyan igazi tespedős, láblógatós, fürdőzős kiruccanás volt, ugyan csak 3 napra, de teljes feltöltődés :-), amit aztán gyorsan le is amortizáltam a váci vigalomban, ahol viszont az éjszakai életben mártóztam meg sokadmagammal. Kiscsillag zenekar, Republic, Csík zenekar, Edda - hát volt min vigadni, meg azért kultúrálódni is. Közben sokat nagynéniskedtem :-), meg becsapott hozzánk a villám. És ami még vár rám a nyárból: Róma egy kis tengerparttal fűszerezve és a nagy családi nyaralás Terényben. Meg a tervbe vett kaposvári látogatás és még ami közbejön. Hát úgy tűnik, hogy zajlik a nyár.
Néha azért olvasok is, próbálkoztam Coelho-val, de hát nagyon nem jött be nekem. Könnyed olvasmányként Fejős Éva - limonádé, max. strandon olvasható. Meg néhány történelmi regény: pl. Kísértetkatonák - ez már azért izgalmasabb, meg Morusról egy regényt. És itt van mellettem egy-két szépirodalom is: Hermann Hesse-t akarok még nyáron olvasni. Aztán, hogy mi lesz belőle, az már más kérdés. Ugyanis azért közben munkamániám is megvan, köszöni szépen egészen jól.
Haladtam egy csomó dologgal. Az, amire talán a legtöbb figyelmet szenteltem, és szerintem nem hiába a bvop-val való egyeztetés. Megalakítottunk egy szakmai műhelyet, aminek egyik célja, hogy egy kicsit határozottabb együttműködés legyen a büntetés-végrehajtás és közöttünk. Az első beszélgetést követően nagyon úgy tűnik, hogy gyümölcsöző lehet a munkakapcsolat. Már meg is tettük az első lépéseket, talán nem meglepő, hogy a tököliekkel kezdünk el együttdolgozni néhány projekten. De erről majd úgyis fogok írni, mert a "debütálásunk" hétfőn lesz az egyik programmal. Izgulok is :-)
Megszerkesztettem a Pedagógusképzés és az Együtt a gyermekvédelemben következő számát. Na jó majdnem. És az, amit még muszáj megcsinálnom most, a javítós kötett, meg néhány véleményezésre váró anyag van a gépemen. Aztán már máris vége a nyárnak :-(. Ja még egy jó hír, indul két gyermekvédelmis csoport is: család- és gyermekvédő tanári MA és a szakvizsgás csoporton belül is lesz egy gyermekvédelmis csoport. Azért ezeknek nagyon örülök. De most aug. 20-ig élvezem a nyarat. :-)







2 megjegyzés:

Lívi írta...

fejős Éva? :-o na, ezen meglepődtem

Unknown írta...

Hát ezen én is :-))))